أمن عربيتك!
أمن عربيتك!
أمن عربيتك!

عايز وسيط تأمين ببلاش؟ ادخل هنا واختار التأمين المناسب ليك بأكتر من طريقة تقسيط وسيب الباقي علينا.

faydety-logo-text

أفضل شركات التأمين الطبي في مصر

تاريخ النشر: 17 مارس 2022

قارن و قرر

أفضل شركات التأمين الطبي في مصر

احصل على أفضل تأمين طبي بـ 250 جنيه في السنة

بتدور على أسعار التأمين الطبي للافراد في مصر، وأفضل شركات التأمين الطبي في مصر؟ فايدتي بتقدملك دليل شركات التأمين الطبي في مصر علشان كدا كل اللي بتدور عليه في شركات التأمين الطبى فى مصر هتلاقيه النهاردة في مكان واحد بس.  

 

من الحاجات اللي بتشغل بال ناس كتير طول الوقت مين أفضل شركات التأمين الطبي الفردي في مصر علشان كدا فايدتي جمعتلك كل اللي بتدور عليه وتقدر تعمل مقارنة بين العروض لأفضل شركة تأمين طبي في مصر وتختار كمان تأمن من مكانك كل دا ببلاش.

 

احصل دلوقتي في ثواني على أفضل تأمين طبي في مصر بـ 250 جنيه في السنة، اعرف تفاصيل أكتر من هنا: أفضل تأمين طبي للأفراد والشركات بـ 250 جنيه في السنة

 

أسعار التأمين الطبي للافراد في مصر

        

شركة axa Egypt اكسا مصر 

 

Axa اكسا مصر من ضمن خدماتها إنها أفضل شركات الرعاية الطبية في مصر، وتعتبر axa من أكبر شركات التأمين في أوروبا وليها تواجد كبير في كتير من دول العالم.         

لو بتدور على أفضل شركة تأمين طبي في مصر فخلينا نقولك إن اكسا مصر axa من أفضل شركات التأمين الطبي   العالمية اللي موجودة في مصر، وبتعتمد على تقديم الخدمة الطبية بنفسها وليها عيادة خاصة بيها.

 

اعرف أكتر عن axa medical insurance واحدة من أفضل شركات التأمين في مصر من هنا: مين هي شركة axa  اكسا؟ من أفضل شركات التأمين في مصر

 

رويال من أفضل شركات الرعاية الطبية في مصر 

 

رويال من شركات التأمين الكبيرة في مصر، واتأسست سنة 2001، وتُعتبر من أفضل شركات التأمين الطبي، وبتقدم كتير من الخدمات التأمينية وبتدخل في قايمة أفضل شركات التأمين في مصر.

 

شركة أورينت من أفضل خدماتها التأمين الطبي

 

أورينت تأمين طبي للأفراد   

 

من أفضل شركات التأمين الطبي في مصر medical insurance companies in egypt، وتُعتبر شركة أورينت للتأمين التكافلي من الشركات التابعة لشركة أورينت دبي، ومقرها الإمارات.

اورينت اتأسست في دبي سنة 1982، وبدأت شغلها في مصر سنة 2009، وOrient من أشهر شركات التأمين التكافلي في مصر، ومن ضمن خدماتها تأمين طبي للأفراد. 

 

اعرف أكتر عن أفضل شركات التأمين في مصر من هنا: ايه هي أفضل شركات التأمين في مصر؟

 

أفضل شركات التأمين الطبي في مصر      

 

شركة ثروة للتامين    

 

لو بتدور على أسعار التأمين الطبي للافراد في مصر فخلينا نقولك إن ثروة للتامين واحدة من أفضل شركات التأمين الطبي في مصر، وبتقدم خدمات ميزة للتأمين الطبي على الشركات حتى لو عدد الموظفين قليل زي مثلًا 5 أفراد.

من مميزات شركة ثروة للتامين إنها من أفضل شركات التأمين الطبي، واللي نجحت تعمل شراكة ناجحة ومستدامة مع عملائها وبتقدم ثروة للتامين خدمات طبية شاملة ومتنوعة.

 

ابعتلنا مسدج على صفحة فايدتي على فيسبوك علشان تعرف أكتر عن دليل شركات التأمين الطبي في مصر وأسعار أفضل شركات التأمين الطبي من هنا

اختيار المحررين

faydety logo text
google
apple
linkedin
instagram
youtube
twitter
facebook

منتجات بنكية

قروض شخصية

قروض سيارات

قروض منازل

تمويل المشاريع الصغيرة

بطاقات ائتمان

شهادات و ودائع