أمن ضد الحوادث!
أمن ضد الحوادث!

أمن ضد الحوادث!

أمن نفسك ضد الحوادث بأقل من 100 جنيه في السنة!

 


 

ياترى الفلوس هتقدر تحققلك السعادة؟

تاريخ النشر: في نصايح ببلاش

ياترى الفلوس هتقدر تحققلك السعادة؟

5 طرق لتحقيق السعادة بالفلوس

ايوه صعب تشتري السعادة كـ شعور بس ممكن تستخدم الفلوس كأداة تساعدك عشان تحقق السعادة، عشان كده هنقولك على أهم 5 طرق للسعادة وازاي تقدر تأخد فلوس عشان تحققها بيها! 

 

1- أعمل شوبينج ودلع نفسك!

 

الشوبينج والكوافير ومراكز التجميل من أكتر الحاجات اللي بتفرح وتحسن النفسية، خصوصا للبنات، والموضوع مش محتاج ميزانية مخصوصا ولا تحويش بما أنه مستمر هو بس محتاج كريدت كارد جاهزة في أي وقت تفتحلك باب السعادة.

لو عايز تعرف أكتر عن المواقف اللي ممكن تساعدك فيها بطاقة الائتمان فـ ممكن تدخل هنا، 5 مواقف هتحتاج تستخدم فيها الكريدت كارد/ فيزا مشتريات

 

قدم دلوقتي علي بطاقة ائتمان مع فايدتي من مكانك.

 

2- سافر وانبسط!

 

لو معاك كاش زيادة ممكن تستغله وتسافر يومين في أي مكان بتحبه وتفرح نفسك، وحتى لو مش معاك فلوس فـ تقدر تقدم على قرض شخصي للسفر وتبقي تسدده بعدين على راحتك.

قدم دلوقتي على قرض شخصي مع فايدتي في دقايق من مكانك.

 

لو مش معاك فلوس تقدر تقدم على قرض شخصي عشان تسافر 

 

3- فلوسك هتزيد!

 

في ناس بتنبسط لما بتلاقي فلوسها بتزيد قدامها، وأنت ممكن من غير أي مجهود تكسب من فلوسك، هتروح البنك وتربط فلوسك في شهادة استثمار أو وديعة وممكن تاخد الارباح بتاعتك كل شهر أو 3 شهور أو 6 شهور أو كل سنة، على حسب اتفاقك مع البنك من البداية. 

اختار ما بين شهادات الاستثمار المختلفة على موقع فايدتي.

 

4-  أشتري عربية بالقسط!

 

زحمة المواصلات برضو من ضمن الحاجات اللي بتأثر على نفسيتك وبتخليك مش مبسوط، وممكن تأخرك عن شغلك ومشاويرك، فـ بيبقى احسن حل انك تشتري عربية ومتشلش هم الكاش لأنك بكل سهولة هتروح البنك وتقدم على قرض عربية، وتقسط تمنها مع البنك.

ادخل دلوقتي قارن ما بين البنوك المختلفة قبل ما تختار قرض العربية المناسب ليك علي فايدتي.

 

5- السعادة في بيت جديد!

 

لو نفسك تغير الـ Lifestyle بتاعك وتعيش حياة جديدة، ممكن تاخد الخطوة وتقدم على قرض منازل/ تمويل عقاري وتختار اكتر بنك شروطه بتناسبك وتعيش مطمن في بيتك الشخصي.